Financial Controller | Curtea de Arges

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Curtea de Arges
  • Actualizat la: 30.03.2025
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    Studii superioare economice sau tehnice;
    Experiență de minim 2 ani pe o poziție similară, de preferat într-o companie de producție;
    Cunoștințe MS Office (Excel, Word, PowerPoint) sau Google Suits - avansat obligatoriu, SAP poate reprezenta avantaj;
    Calificări speciale: cunoștințe de contabilitate de gestiune;
    Persoană organizată;
    Capacitate de analiză și sinteză;
    Adaptabilitate, atitudine proactivă, capacitate de a inova;
    Responsabilitate, capacitate de analiză și atenție la detalii;
    Spirit analitic: să poată identifica soluții la problemele cu care se confruntă;
    Simț dezvoltat al eticii profesionale;
    Limba Engleză - conversational.

    Responsabilitati

    Raportare/Analiză;
    Asigură gestionarea procesului de raportare lunară a cheltuielilor operaționale aferente centrelor de cost, respectiv a investițiilor;
    Analiza deviațiilor versus buget și discutarea lor cu responsabilii de departamente;
    Gestionează analizele lunare/indicatorii în legatură cu activitatea operațională, cu accent pe costul de produs și profitabilitate;
    Gestionează în ERP SAP costul și structura de cost pe produs;
    Realizează analize ad-hoc și previziuni conform solicitărilor;
    Planificare și Bugetare;
    Parte a echipei care gestionează întocmirea și monitorizarea bugetului anual, pe termen mediu și a prognozelor (forecast);
    Oferă sprijin celorlalte funcții și echipe pe teme de controlling;
    Parte a echipei din Departamentul Financiar care gestioneaza misiunile de audit statutar și intern;
    Parte a echipei de inventariere a mijloacelor fixe și stocurilor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (384)